Saturday 10 May 2014

// // 2 comments

SET BERSALIN SHAKLEE UNTUK BERPANTANG LEPAS PEMBEDAHAN

Kepakaran saya ialah membantu ibu-ibu bersalin menjalani tempoh berpantang dengan tenang dan gembira. Alhamdulillah saya sangat bersyukur kepada ALLAH, Shaklee telah  berjaya membantu ramai ibu berpantang yang bersalin secara pembedahan sembuh dengan cepat dan cergas bertenaga sepanjang tempoh berpantang sambil berjaya menyusukan bayi 100% dengan susu ibu.

Saya sendiri pernah mengalami pengalaman yang ngeri dan sukar semasa berpantang. Sesiapa sahaja yang pernah bersalin secara pembedahan pasti merasai pengalaman berpantang dengan luka pembedahan yang perlu dijaga, sakit yang ditanggung dan bayi kecil yang perlu dijaga. 

Berakhirnya Mimpi Ngeri Dengan Set Bersalin Pembedahan Shaklee


Syukur Alhamdulillah saya telah dipertemukan dengan Shaklee semasa berpantang anak yang ketiga, dan tiada lagi 'mimpi' ngeri. Anda boleh baca pengalaman saya di sini.

Masalahnya sekarang semakin ramai ibu-ibu terpaksa bersalin secara pembedahan. Keadaan ini mendatangkan banyak masalah kepada ibu yang pertama kali mengahadapinya. Luka pembedahan yang tidak dijaga dan dirawat dengan betul boleh menyebabkan luka lambat baik, berair serta bernanah. Sesiapa yang melaluinya pasti tertekan.

Alhamdulillah dengan Shaklee, ramai ibu bersalin pembedahan tidak lagi mengalami kemurungan. Luka pembedahan cepat kering dan pulih. Yang 'best'nya anda tidak perlu lagi jalan terbongkok dan perlahan-lahan dalam tempoh yang lama. Rasa pedih dan sengal luka pembedahan juga tidak perlu ditanggung lama. Bukan saya sorang yang rasa pengalaman yang 'superb' ni. Anda baca sendiri pengakuan jujur ibui-ibu ini.

Berakhirnya Mimpi Ngeri Dengan Set Bersalin Pembedahan Shaklee

Berakhirnya Mimpi Ngeri Dengan Set Bersalin Pembedahan Shaklee

Mengambil suplemen ni memang terbaik buat ibu-ibu bersalin secara pembedahan. Kata-kata saya ni disokong oleh kenyataan dari pakar perbidanan dan sakit puan terkenal iaitu Dr Hamid Arshat. Menurut beliau pemulihan luka pembedahan selepas bersalin memerlukan suplemen dan sumber makanan yang berzat dan berkhasiat. Beliau juga menyatakan "Lepas bedah penting untuk meningkatkan imuniti untuk mencegah tumbuh semula penyakit endometriosis , fibroid dan ovarian cyst serta untuk meningkatkan peluang hamil".

Menurut kepercayaan orang lama, banyak makanan yang perlu dielak untuk dimakan. Bagi saya yang mana logik dan bagus kita ikut. Macam saya, mengikut saranan doktor untuk makan buah yang mana elok untuk perlawasan dan baik untuk bersihkan kawasan luka. 

Berakhirnya Mimpi Ngeri Dengan Set Bersalin Pembedahan Shaklee

Set Bersalin Pembedahan Shaklee memang pilihan yg terbaik dan tepat. Ia lengkap dengan semua vitamin dan mineral yang diperlukan badan ketika tempoh berpantang.

Saya, pakar Set Bersalin Shaklee anda bersedia untuk membantu para ibu bersalin melalui tempoh berpantang yang selesa agar kembali sihat dan pulih sambil menjayakan penyusuan. Kerana ibu itu nyawa sesebuah keluarga bahagia. Sebelum nak jaga suami dan anak-anak kita sebagai ibu ni kena kuat,cergas dan bertenaga.

Berakhirnya Mimpi Ngeri Dengan Set Bersalin Pembedahan Shaklee



Mana-mana ibu yang sedang menangung kesakitan luka bersalin, masih belum terlewat untuk mengambil Set Bersalin Pembedahan Shaklee. Buat ibu-ibu hamil yang telah dijadualkan bersalin secara pembedahan, pm saya untuk perkongsian cara menjalani berpantang bersama Set Bersalin Pembedahan Shaklee dan cara makan Set Bersalin Pembedahan Shaklee yang betul untuk mendapat hasil yang memuaskan. Oppss! cara makan Shaklee, khas dan esklusif untuk pembeli Dazzlingdeeja sahaja.




2 comments:

  1. Salam Aya

    Sharing yang hebat! Semoga kita kaya dan berjaya :)

    www.portalsihat.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kak yuzlinyunos,
      alhamdulillah, perkara yang baik harus dikongsi

      kak yuzlin, anda juga kaya dan berjaya :)

      Delete