Sunday 27 April 2014

// // Leave a Comment

Set Bersalin Shaklee 5 in 1

Assalamualaikum.

Anda sedang mencari set bersalin yang terbaik buat anda?

Set Bersalin Shaklee  merupakan pilihan yang tepat dan bijak. Ia didatangkan dengan pelbagai set mengikut pilihan dan keperluan anda. Sebab apa saya katakan terbaik dan pilihan tepat lagi bijak, anda baca pengakuan dari ibu-ibu yang telah menggunakan Set Bersalin Shaklee.


Set Bersalin Shaklee 5 in 1

Set Bersalin Shaklee 5 in 1

Set Bersalin Shaklee 5 in 1

Set Bersalin Shaklee 5 in 1


Nutrisi yang lengkap dan penjagaan diri sangat diperlukan semasa tempoh berpantang untuk segera pulih dan membina semula tenaga yang telah hilang. Amalan pemakanan yang sihat selepas melahirkan anak, tidaklah terlalu sukar dan komplek. Ibu-ibu hanya perlu meneruskan diet seimbang yang telah diamalkan sepanjang tempoh kehamilan.


Set Bersalin Shaklee

Jika anda tidak menyusukan bayi, nutrien dan kalori yang diperlukan sama seperti sebelum anda hamil. Tetapi ibu-ibu sangat digalakkan menyusukan bayi mereka tanpa bantuan susu formula kerana terdapat banyak khasiat di dalam susu ibu untuk bayi anda. Selain itu ibu juga mendapat manfaat apabila menyusukan bayi mereka.

Set Bersalin Shaklee 5 in 1

Selain itu anda boleh mendapatkan nutrien yang diperlukan melalui pengambilan suplemen (makanan tambahan) atau vitamin. Supplemen sangat sesuai diambil bagi ibu berpantang moden yang biasanya inginkan sesuatu yang lengkap, pantas dan segera. Set Bersalin Shaklee memenuhi semua keperluan nutrisi yang diperlukan ibu bersalin secara normal mahupun pembedahan.


Set Bersalin Shaklee  mengandungi zat besi, vitamin C, kalsium, B kompleks, protin, asid folik, dan kesemua vitamin dan mineral yang diperluklan ibu berpantang. Zat besi membantu sistem pertahanan dan sangat diperlukan oleh hemoglobin (sel darah merah yang berperanan mengangkut oksigen ke seluruh bhagian badan manusia).

Berikut Merupakan Set Bersalin Shaklee mengikut keperluan dan pilihan di tangan anda :

1. Set Bersalin Shaklee Basic
Set Bersalin Shaklee 5 in 1

Set Bersalin Shaklee Basic ni sangat sesuai untuk mereka yang bersalin secara normal ataupun pembedahan. Set ini sesuai untuk mereka yang tiada masalah ketika bersalin dan mahu segera pulih dan bertenaga. 

Bagi mereka yang bersalin secara pembedahan set ini sesuai dan boleh diambil tetapi untuk kesan terbaik, disarankan mengambil Set Bersalin Untuk Pembedahan kerana mengandungi ESP Shaklee, di mana protin mebantu luka pembedahan pulih segera.

2. Set Bersalin Untuk Pembedahan


Set Bersalin Shaklee 5 in 1

Rata-rata ibu bersalin secara pembedahan yang menggunakan Shaklee selepas pembedahan memberi feedback berikut :

1)   Luka cepat sembuh

2)   Luka tidak rasa pedih dan tidah basah
3)   Mudah untuk buang air kecik dan air besar
4)   Susu banyak dan flow lancar
5)   Tidur berkualiti, walau sekejap tapi merehatkan
6)   rasa tenang dan tidak stress
7)   Cergas dan bertenaga sepanjang hari
8)   bayi tidak kembung 
9)   Berat badan turun cepat
10) luka sembuh lebih cepat dari sebelum menggunakan Shaklee. Ini merupakan pengalaman dari ibu yang bersalin secara pembedahan sebelum mengambil Shaklee.


3. Set Bersalin Untuk Banyakkan Susu


Set Bersalin Shaklee 5 in 1

Bagi ibu berpantang yang menyusui bayi atau pengidap anemia atau ibu-ibu yang bersalin secara pembedahan, anda memerlukan pengurusan nutrisi yang khas buat anda. Anda digalakkan untuk makan makanan yang mengandungi protein yang tinggi, zink, vitamin C, kalsium dan zat besi.

Semua ini terkandung dalam Set Bersalin Shaklee Untuk Banyakkan Susu, di mana ia telah membantu ramai ibu meyusu dalam menjayakan penyusuan susu ibu. 


4. Set Bersalin Untuk Kuruskan Badan
Set Bersalin Shaklee 5 in 1




Set Bersalin Untuk Kuruskan Badan sangat sesuai untuk ibu-ibu yang mengalami penambahan berat badan yang banyak. Semasa dalam tempoh berpantanglah kita patut mengambil peluang untuk menurunkan berat badan. 

Ini kerana kita punya banyak masa, maklum saje lah ketika pantang ibu-ibu sedang bercuti dan punyai masa lebih untuk tumpukan pada bayi dan program menurunkan berat badan.


5. Set Bersalin Shaklee Extravaganza

Set Bersalin Shaklee 5 in 1

Jika anda mencari Set Bersalin yang mampu memulih kembali badan anda dengan segera, menambahkan susu badan anda, memulihkan luka bersalin dengan segera dan mampu membantu anda menurunkan berat badan anda, Set Bersalin Extravaganza pilihan yang terbaik buat anda.

Selain itu ia membantu melancarkan sistem penghadaman anda dan mengelakkan anda dari sembelit. Yang paling penting, ia merapatkan dan memulihkan rahim.

Jadi anda boleh pilih ikut kemampuan dan keperluan anda.



Jika anda nak beli sendiri secara online di laman web rasmi Shaklee, anda boleh klik pautan di bawah.







0 comments:

Post a Comment