Thursday 19 June 2014

// // Leave a Comment

SET BERSALIN SHAKLEE TERBAIK - BETUL KE SHAKLEE BAGUS UNTUK IBU BERPANTANG

Pasti ada yang tertanya-tanya betul ke Set Bersalin Shaklee ni bagus? boleh ke bantu banyakkan susu ibu? Betulkah Set Bersalin Shaklee dapat membantu ibu berpantang secara pembedahan (cesarean) sembuh dengan cepat?
Dan banyak lagi persoalan yang kami terima tentang Set Bersalin Shaklee.

Set Bersalin Shaklee

Di sini kami rungkaikan jawapannya.
Antara info penting yang wajib anda ketahui tentang Set Bersalin Shaklee :
  1. Set bersalin Shaklee adalah yang terbaik kerana  boleh digunakan untuk ibu yang bersalin normal atau pembedahan. 
  2. Tidak panas seperti jamu, semulajadi dan selamat buat ibu menyusu dan anak jaundis.
  3. Set Bersalin Shaklee 100% semulajadi, disahkan halal oleh badan yang diiktiraf Jakim.
  4. Harga Set Bersalin Shaklee berpatutan dengan manfaat yang bakal anda perolehi.
  5. Set Bersalin boleh diambil selepas tempoh berpantang.
  6. Set Bersalin Shaklee sesuai untuk ibu menyusu dan dapat membanyakkan susu badan.

Banyak lagi kelebihan Set Bersalin Shaklee yang akan anda dan bayi boleh perolehi. Anda boleh baca di sini.

Bagaimana Anda Dapat Memilih Set Bersalin Terbaik?

Pada masa sekarang terdapat lambakan Set Bersalin di pasaran yang pasti membuatkan ibu hamil dan berpantang pening dan tidak tahu yang mana yang terbaik. Kekurangan pengalaman membuatkan ramai ibu yang tersilap membeli set bersalin yang sesuai dan terbaik. 

Ini terjadi kepada saya sendiri. Teman-teman boleh baca pengalaman perbezaan berpantang menggunakan set bersalin jamu  dan Set Bersalin Shaklee, klik di sini. Di bawah merupakan testimoni dari pelanggan Dazzling Deeja.


Nutrisi yang lengkap dan seimbang penting semasa tempoh berpantang. Selepas kelahiran paras hormon dan saiz uterus kembali seperti biasa. Dianggarkan 25%-85% wanita postpartum mengalami kemurungan untuk beberapa hari.

Pakar nutrisi sangat menggalakkan pengambilan supplemen semasa tempoh berpantang bagi keperluan nutrien ibu dan bayi, membantu proses pemulihan badan selain dapat mengelak kemurungan atau meroyan. Supplemen Shaklee mampu memenuhi keperluan untuk mengatasi masalah-masalah tersebut. Ramai yang telah berpuas hati menggunakan Set Bersalin Shaklee. Lihat apa kata pakar dalam video di bawah.



Faktor kedua yang diambil kira semasa memilih set brsalin ialah harga yang ditawarkan Set Bersalin. Kebanyakan orang mencari yang sesuai dengan budget mereka tanpa memikirkan kualiti setiap produk. Harga yang ditawrkan Set Bersalin Shaklee sepadan dengan kualitinya. Saya berani jamin, hasil yang bakal anda perolehi sangat berbaloi.

Saya telah jumpa ramai pengguna Set Bersali Shaklee dan saya belum jumpa yang tidak berpuas hati. Kebanyakannya memberi komen positif seperti badan  segera pulih, luka bersalin cepat sembuh, badan bertenaga dan boleh berjaga malam menyusukan anak.

Jom baca review positif dari pengguna Set Bersalin Shaklee

Set Bersalin Shaklee
Testimoni Set Bersalin Pembedahan Shaklee

Set Bersalin Shaklee
Testimoni Set Bersalin Shaklee
Untuk pengetahuan anda terdapat beberapa jenis Set Bersalin Shaklee mengikut keperluan dan budget anda. Anda boleh baca lanjut "review" nya, klik di sini.

Saya yakin, anda semua bijak, mengapa perlu bayar lebih sedangkan anda boleh berjimat. Nak beli dengan harga ahli dan ada antara anda yang nak tambah sumber pendapatan. Maklumat lanjut klik Kelebihan Daftar Ahli Bersama Pengedar Shaklee Terbaik Malaysia.

Atau anda boleh hubungi saya dan saya akan beri penerangan yang terbaik kepada anda.

Berikut merupakan manfaat setiap suplemen dalam Set Bersalin Shaklee.


Vitalea

Multivitamin dan multimineral yang membekalkan 28 jenis nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Ia mengandungi Beta Karotena untuk pemulihan dan perkembangan tisu; kalsium, fosforus dengan vitamin C & D untuk kesihatan tulang dan penyusuan; Biotin dan Panthotenic Acid untuk metabolisma lemak dan Vitamin B12 untuk pembentukan sel darah merah. Maklumlah ibu baru bersalin pasti banyak kehilangan darah.


B COMPLEX

B Complex lengkap dengan 8 jenis vitamin B untuk kesihatan saraf dan juga anti-stress. Ibu baru bersalin biasanya mengalami sedikit tekanan perasaan yang jika tidak diatasi boleh membawa kepada meroyan. Berada dalam keadaan tertekan juga boleh memberi kesan kepada susu badan.


VITAMIN C

Vitamin C penting dalam penjagaan kolagen tubuh. Vitamin C membantu penyerapan zat besi bagi mengelakkan anemia di kalangan ibu baru bersalin. Ia juga penting untuk mencegah selesema.

Satu kajian menunjukkan ibu-ibu menyusu yang mengambill vitamin C, mempunyai kosentrasi vitamin C pada bayi. Oleh itu bayi-bayi yang secara eksklusif diberi susu ibu tidak mengalami kekurangan vitamin C.


ZINC

Kekurangan zinc menjadikan luka lambat sembuh, dan ia juga berkait dengan tekanan selepas bersalin. Zinc juga membantu mengelakkan jangkitan pada luka serta mengelakkan rambut gugur.

Kita selalu dengar ikan haruan sangat elok untuk penyembuhan luka, ini kerana ikan haruan merupakan sumber Zinc. Supplemen Zinc merupakan cara mudah dibandingkan memakan ikan haruan kerana perlukan masa untuk masak dan makan.



Ibu baru bersalin memerlukan protein untuk membina kembali tisu-tisu dan memulihkan badan selepas selepas bersalin. Protein juga penting dalam penyusuan susu ibu. ESP dipercayai dapat memekatkan susu dan membanyakkan susu. ESP juga memberi tenaga kepada ibu dan memberi rasa kenyang. 


OSTEMATRIX

Gabungan kalsium-magnesium-vitamin D dan mineral2 lain bukan saja baik untuk tulang dan gigi malah membantu dalam pembentukan sel darah dan mengelakkan sembelit.


LECITHIN

Lecithin membantu ibu menyusu mengelak dan merawati bengkak susu.

Semoga anda jelas dengan manfaat dan kebaikan yang ditawarkan Set Bersalin Shaklee. Jika mempunyai pengalaman yang ingin dikongsi mengenai Set Bersalin Shaklee, anda boleh berkongsi diruan komen dan saya sangat berminat mengetahuinya.

Salam sayang, DD.


0 comments:

Post a Comment