Tuesday 13 May 2014

// // Leave a Comment

Kelebihan Daftar Ahli Bersama Pengedar Shaklee Terbaik Malaysia

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Buat pengetahuan anda, telah berkuatkuasa arahan dari Shaklee M Sdn. Bhd., bagi mereka yang bukan ahli Shaklee, produk haruslah dijual pada harga pasaran. Jadi saya yakin, anda semua bijak, mengapa perlu bayar lebih sedangkan anda boleh berjimat. 

Pasti ada yang terfikir, kalau daftar ahli Shaklee, wajib jadi Pengedar Shaklee ke? Anda tidak perlu risau, tidak semestinya anda daftar ahli Shaklee, anda perlu menjadi Pengedar Shaklee.


Pasti anda nak tahu apa kelebihan yang anda bakal perolehi sekiranya daftar sebagai ahli Shaklee. Berikut saya senaraikan apa yang "best" daftar ahli Shaklee ni sekiranya nak makan untuk kegunaan sendiri dengan untuk menambah pendapatan sebagai Pengedar Shaklee :-


Kelebihan Daftar Ahli Bersama Pengedar Shaklee Terbaik Malaysia
Pebandingan manfaat yang bakal anda perolehi, Pilihan di tangan anda.

Mengapa anda perlu memilih Shaklee ?


  1. Shaklee sentiasa selamat,  mesra alam dan terbukti berkesan selama lebih 50 tahun
  2. Sebelum suplemen Shaklee dipasarkan, ia telah menjalani beratus-ratus ujian kawalan mutu dan dihasilkan dari sumber yang betul-betul berkualiti.
  3. Anda tidak perlu risau dengan status halal Shaklee, memang telah disahkan halal.
  4. Yuran keahlian serendah RM65 + 10 (postage) untuk kit permulaan Shaklee ( Seumur hidup dan tidak perlu diperbaharui).

Mengapa anda perlu daftar ahli Shaklee melalui saya, di bawah kumpulan kami wildan Multimillionaire ?

Kumpulan kami dinaungi oleh Master Siti Salwa atau lebih dikenali sbg Siti Al'Izzah. Untuk pengetahuan anda, Master Salwa hanya mengambil masa 6 bulan untuk mencapai pangkat Master Coordinator. Pasti anda ingin belajar berniaga dari mentor yang hebat ini. 

Antara kepakaran yang dimiliki agen-agen Shaklee dalam kumpulan kami ialah :

  • penyusuan susu ibu ( boleh dapat nasihat penyusuan terus dari kaunselor laktasi).
  • Internet Marketing
  • perbidanan dan sakit puan
  • motivasi dan kepimpinan
  • nutrisi dan makanan tambahan
Alhamdulillah gabungan kepakaran ini menghasilkan Pengedar Shaklee yang berkualiti. 

Kelebihan Daftar Ahli Bersama Pengedar Shaklee Terbaik Malaysia


Kumpulan kami dinaungi oleh Kumpulan Pengedar Shaklee yang terbaikk di Malaysia, iaitu kumpulan Jutawan Shaklee di bawah pimpinan PM Cery. Untuk pengetahuan anda, pendapatan beliau sebulan mencecah 7 angka. 

Menurut beliau, "Keluarga Jutawan, ekslusif untuk yang terpilih sahaja yang ingin menjana side income 3-4-5-6-7 angka dengan modal serendah RM75 dan berbekalkan hati yang kental..."


Kelebihan Daftar Ahli Bersama Pengedar Shaklee Terbaik Malaysia


Cara Daftar Ahli Shaklee :

Terdapat 2 cara untuk daftar ahli Shaklee, iaitu:


  1. Melaui pembelian barangan, anda perlu membeli produk Shaklee berjumlah lebih kurang RM670 dan anda mendapat keahlian percuma.
  2. Cara kedua, anda daftar ahli Shaklee dengan bayaran sebanyak 65 + 10 (postage) untuk kit permulaan Shaklee ( Seumur hidup dan tidak perlu diperbaharui).
Jadi kepada anda yang nak beli produk Shaklee ataupun nak join kumpulan kami, saya pasti anda bijak menilai dan mengambil tindakan segera, mengapa perlu bayar lebih sedangkan anda boleh berjimat dengan Daftar Ahli Shaklee. Lagi pula banyak manfaat yang bakal anda perolehi jika bersama kumpulan kami.

Hubungi saya segera di talian 017 6939 107.









0 comments:

Post a Comment